Wednesday, April 21, 2010

I'M SO SOOOORRYYYY

minggu nih dengan kadar emosi yang merudum sebab pms dan tekanan perasaan kerana kerja yang bertimbun.aku di hujani bad luck yang paling terkesan iaitu....

BERUKBAND KESAYANGAN TERTINGGAL DI RUMAH ..dan aku dengan pandainya telah balik ke HELL dengan selamatnya.dan kerana reason yang di capital letter kan seperti di atas la buat hidup semakin tidak enak minggu nih.kerja yang perlu kan internet.belog yang perlu internet.fesbuk yang perlu kan internet.jadi aku rase sangat hopeless dan useless sekaligus minggu nih.keje yang banyak.tak buat karang effect kat final exam.buat aku bertambah tak bernafsu nak ketawa riang untuk minggu nih..dan minggu depan dan minggu depan lagi sampai final exam.

dan dugaan yang maha hebat nih.buat aku rase mahu nanges sampai bengkak-bengkak mata kat shoulder to cry kesayangan.tapi apakan daya.demi mengawal perasaan macho yang telah sebati dalam diri nih.aku nanges bawah bantal je la malam karang.
tak enak langsung perasaan dissaponted dan kecewa sekaligus rase diri sendri loser nih rupenyeeee..dah lame tak rase.sekali rase...boleh buat hilang pedoman je rase die..

ouh..ok cukup pasal aku dan pms serta kebodohan diri sendiri.entri nih bertujuan nak cakap .i'm sorry kepada semua kawan -kawan seblogger.aku tak dapat blogwalk jenguk belog korang sambil comment dan sibuk kan diri gelak-gelak kat chat box korang jugak.sape yang tag aku.aku akan buat tag tu secepat mungkin.aku akan usahakan online dari bilik naib canselor HELL kalo buleh.tapi maap la yea aku tak dapat nak tunaikan tanggungjawab sosial seperti blogwalk tu secara kerap.maap sangat.
nanti aku dah dapat berukband aku balik.aku blogwalk secara double heh?
till then..bye bye ...jaga diri korang.kalo korang tak rindu aku pon.aku tetap rindu nak belog walk kat belog korang..heh~!!!

4 comments:

M.Farid Lee said...

tabahlah menghadapi ujian...semoga berjaya siapkan kerja yg berlambak tu :D :D

Days said...

ahleng: memang tengah tabah..huuuuuu

zai said...

aku memahami selaku umat manusia..ahhaa
sabar, aku taw jiwa batin rohani ko mesti tersiksa punya..terasa diri dalam tempurung kalo sehari x on9 woo

Days said...

zai: taw xpe weyh...seriyes sedih ..huuu