Tuesday, March 9, 2010

CERITA BIASA-BIASA AJA

satu ketika ade satu soalan di kemuka.oleh kawan biase-biase.bukan bff forever.

" syad kalau ade sorang mamat nih kimsalam kat kau camane? " tanya kawan biase.


" aku tak mau jawap salam dia.." jawapan penuh unsur jujur.mulia.innocent semua.muke maintain jelita.

" y? " kawan biase tanya lagi.tidak mengerti.atau mungkinkah lampi?


" sebab aku tak boleh kawen empat.." jawapan jujur mulia innocent lagi sekali.muke masih di tahap jelita.


" erk...heh? " kawan biase mula pening kepala..menyumpah aku penuh makna.







p/s: aku malas nak cakap direct bahawasanya aku setia.pepandai la gune anugerah akal yang tuhan bagi kat manusia bukan kat haiwan itu untuk interpret maksud yang cube aku baraikan dari kaedah semantic nye..hehehe


p/s: kalau aku boleh kawen empat pon..dh cukup korum la..brad pitt,gunjunpyo,edward cullen dan HIM..ishk..dah cukup gupernye baru nak tmbah johnny depp.humph...
kene adjust sikit nih gamaknye...

12 comments:

sayaBerd said...

setia doe ko.
tahniah2.
ekeke

Billet-DOux said...

wah. kawen empat.

Jawa a.k.a USERMODE said...

bagusnye setia... aku pun nak setia juge lah camnih.. hu hu hu..

err... "assalamualaikum" *blush* XD

Dashing Days said...

berd: hahahaha...baru kau tahu sekarang aku sgt setia ngn brad pitt heee

Dashing Days said...

billet : hahaha angan-angan la ..mane leh kawen empat..perempuan tak reti handle byk2 huuu

Dashing Days said...

jawa :muahahaha..setia selagi boleh je nih..hehhehehe

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

rejeki jgn tolak~

Jawa a.k.a USERMODE said...

wakakaka... apekah ayat. "setia selagi boleh?" hu hu hu... macam tunggu point aje nak curang. XD

aNoZ said...

hmm.. bagus2.. setia btol die ni. hehe.. =PP

Dashing Days said...

ayu:musuh jgn di carik hehehe

Dashing Days said...

jawa: setia selagi diperlukan maksud nye heeee...

Dashing Days said...

anoz: dh sihat?? hehehe thnxs ..setia selagi boleh huu