Tuesday, March 16, 2010

MANIS BULAN MADU TIDAK SAMPAI KE AKHIR,OUHHHHH -_-''

fuhhhhh..fuhhhhh fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...aiseyh..dah byk habuk purpinkle aku nih.sawang sane sini..baru seminggu lebey kurang tak di pedulikan.kalau setahun mahu aku sendri lupe url blog ..

salam untuk semua.kawan-kawan belog,kekasih lama.bekas musuh,musuh dalam selimut,dan gunting dalam lipatan,tak lupe juga pada brad pit dan gun jun pyo kesayangan.seminggu dah tak into purpinkle secara seriyes.hanya mampu jenguk-jenguk camtu -camtu je.baca update blog orang pon camtu-camtu je.nak blog walking pon tak mampu.sebab?

aku meluangkan masa bermesra dengan insan-insan terchenta.honeymoon di luar lingkungan negara malaysia...aku mencilok di celah-celah keterbatasan masa yang aku ada.di celah-celah kerja yang beranak pinak dan degil untuk berenti beranak.kalau dalam erti kata lain produktif tak tentu arah.tapi tak pe la ..anak itu rezeki kan?

hasilnya? ade 5 assignment yang bakal beranak..tengah tunggu hari....takpe ..relax je.heroin mane leh gelabah kan? emo ? hah tu boleh tapi sikit..sikit..sahaje

tapi yang tak bestnye..baru landing.rushing pegi attend class..niat ikhlas.nak kurangkan saki baki pemontengan.tapi kene bantai secara jemaah dengan bom molotov buatan tangan oleh pengajar yang aku suspect dia PMS.mood dia di perakui oleh semua sangat teruk.dan presentation kiteorang semua tidak la sebombastic level Ph.D lalu kat citu jugak dia decide untuk failed kan semua orang.alter ego mula bertindak balas.FAILED? muka kelihatan tenang....capai handphone..
tekan speed dial 6. terus emotion breakdown.demmit~! bukan heroin tak leh gelabah? dan emosi hanya sedikit saje ke? aiseyh....



p/s: naseb la lepas tu dapat berita suruh semua org re- do presentation.kalau tak mahu aku quit study dengan bawa diri betapa kat gunung dato ...


p/s: len kali u better tell us every f**k*&g things yang u need..u dun mention anything and tibe2 declare want to have everything..itu namenye tamak haloba perangai yahudi kapitalis jahanam tahu..not good not good

7 comments:

Reen said...

lek lek jgn marah marah.
selamat menyiapkan tugas.
aku dah start cuti.

hahahah
gudluck yepp^^

Days said...

reen_sofee: aku jeles dgn kau..seriyes hehehe

Berd said...

byk la anak ko pasni.
5 sekali beranak.

wakaka

Days said...

ustat l: rmai ank murah rezeki la..

zai said...

days..selamat beranak!
mmg marah benarr

Days said...

zai: sape bulih tak marah zai kalo kene marah secara seriyes x tentu arh cm tu hee..leh x ko past kan lecturer hensem kau tu kat aku..bg tenang sikit hati aku nak stadi nih hee

Sarabat said...

Salam... gua baru nak berblogging sila beri tunjuk ajar... http://crownigua.blogspot.com/ mintak pandangan otai macam lu terima kasih .!!