Friday, March 26, 2010

D COMELEST

ehems.....aku nak tanya nih..aku harap korang jujur serta honest dengan aku.err nih bukan soalan jenis yang nak justified aku nih cute ke tak.atau pon pesen soalan yang tanye aku nih capricorn ke pieces ke .bukan ..bukan..ni lagi serious.sangat serious.bukan jugak soalan add math dari buku teks tingkatan lima kaler ungu.bukan..bukan..ni soalan senang sikit dari are u smarter than 5th grader je nih....humph...korang tengok.. peratikan..gambar kat bawah nih dengan hati yang ikhlas.tabah.suci lagi murni.tengok dengan mata hati.hasad dengki,rindu dendam...sume tolong tolak tepi...nanti-nanti leh buat lagi mende tu sume..diz time aku nak korang sume belek budak dalam gambar kat bawah ni
cumel ke tak..mane cumel aku ke budak nih? ignore sume flaw yang ade kat gambar budak nih.aku curik dari pc mak die.so gambar curik kan..standard la ..mane dapat lawa-lawa.kalau lawa tu gambar super impose heh..!
so korang sume.tolong...jujur dengan aku.nak tipu aku lain-lain entri ok? aku leh terima dengan hati terbuka.dan berlapang dada ...serta maki hamun buat tambah ilmu di dada .aku tak kecik hati kalau korang cakap budak nih cumel dari aku.tapi tolong jangan letakkan nilai berapa aku kalah dengan budak nih dari segi level comel itu.aku bukan ape..dalam aku cakap aku tak kecik ati ..kekadang aku merajuk juga.perempuan kan..biase tu sume.cakap A tapi dalam hati B sebenarnye.. ok lah ..sekian.salam satu malaysia.renung-renungkan ..selamat malam.







comel ke or biase-biase aje nih? or memang tak dapat tandingi
ke comelan aku?????




p/s:jasa korang amat di hargai.ade rezeki aku belanja mc d.okeyh? =)

12 comments:

Berd said...

comel aku lagi.

scya lollita said...

hehe ,
ia lg comel .
HAHAHA
***prsan jap

Syue said...

mmg comel laa :)

Days said...

berd: ye kau cumel..*tak ikhlas* -_-

Days said...

hana: takpe..perasan tu pon perasaan wat hehhehe

Days said...

syue: arigato na..ko buat aku tido lena malam nih heee

zai said...

mula-mula nak kata anak barack obama lagi comey, tp lepas tgk days tulis BELANJA MCD terus niat terpesong. hee


iklas ne - comel la, kenapa

Days said...

zai: ok kau cuti aku belanja happy meal heh? hehehe..kenapa? nanti aku gtau ko in private..xleh ckp kat cnie..nanti kene gelak mati aku huuuu

zai said...

ceh ko days, hepy meal je kasi aku. dpt free toys pulak tu, nak kasi aku maen?
okok, private! kat fb eh

Days said...

zai: okeyh la tu anggap je adiah besday ok hehehe.smpai ketemu di muke buku hehehe

hans said...

comel
tapi aku lagi comel

Days said...

hans: aku tau kau cumel hans hehehe tapi srk lagi cumel sket dr kau hee