Wednesday, September 8, 2010

SELAMAT HARI RAYA IN ADVANCED EVERY1

ehems.since dah ramai kasik ucapan hari raya dekat wall fesbuk.aku nak gunekan kesempatan nih untuk wish selamat hari raya.dekat semua manusia kesayangan.semua manusia kegemaran.semua sahabat.semua kenalan.semua kawan-kawan blogger.semua musuh dalam selimut.semua teman mudah mesra.dan semua saudara mara.ouh tak lupa dekat semua yang kenal dan mengenali nih...takkisah la kenal time tadika ke. atau time dalam alam maya.syahira.syad.days.purpinkle.manusia yang sama.alter ego je yang beza.=)
sempena hari baik bulan baik ni.aku nak mintak maaf dari hujung shawl sampai hujung labuh jubah hitam aku.mintak maaf banyak-banyak.kalau ade terkasar dalam bicara.terasa dalam bergurau senda.sesungguhnya.manusia tak pernah sempurna.untuk setahun yang dah berlalu.untuk kisah yang dah berlaku.selaku manusia aku tak punya kuasa untuk ubah segala yang dah tersurat.segala yang dah terjadi.hanya maaf yang boleh lenyap semua sengketa.jadi kemaafan yang aku pinta.dan kemaafan jugak yang aku bagi.yang dah berlaku.dah berlalu.kenangan untuk masa depan.kalau buat lagi jugak.kite kawtim taun depan pulak ok..jemput la datang rumah.tapi jangan dengan expectation tinggi seperti nak rase rendang yang aku buat.kalau aku masak rendang memang raya haji taun nih pon tak siap lagi.rendang tu ade.tapi mak aku buat la.aku buat air boleh la.kuih raya pon takde sentuhan tangan aku.sentuhan mulut aku ade.aku rajin dah sekarang nih testing kuih raya.sedap ouh...
kalau korang datang aku hidang kacang je tu.makne nye kuih raya dah tinggal habuk sebelum masenye la.tapi jangan risau.datang je.makan kuih ke makan keropok lekor ke.belakang cerita.dapat duit raya ke tak pegi tanya mak aku in person.aku tak incharge lagi bab duit raya nih.keje pon tak duit raya celah mana.habeskan duit lagi ade.jadi jangan malu segan.datang je rumah aku.dan tanpa malu segan kalau aku ade lebihan mase tolak mase tengok tibi.tolak masa main kejar-kejar dengan anak-anak sedara.aku pegi la jalan-jalan raya.tak gune baju raya berpasang-pasang tapi tak reti nak gune bawak pegi raya rumah member-member.kan kan kan? okeyhla.once again.SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR.BATIN.








SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI.
FROM SYAHIRAH AND FAMILY.
from left.akil.abg saya.=)
next to him.my handsome ayah,hero sepanjang zaman.pelindung ampuh saya.
next to ayah.my mom..best mom ever..tempat manje dan mengade .tak boleh sehari bangun tido tak panggil mak.duet berkumpulan kat dapo.
front: aunah.kakak saya.hahahaha.
tiada dalam gambar: kucing bontot besar.eiji fitri.teman tido paling akrab.









p/s: macam nak jamming lagu nazam lebaran pulak tiba-tiba.

p/s: agak-agak taun nih aku dapat duit raya lagi tak.kawen tak keje lagi la tak.still qualified kan kan?

4 comments:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

dapatttt...anda kan adik..hahah

Hairil Rizal said...

1)Selamat Hari Raya jugak in advanced. Minta maafle kalau ada terlazer atau ter KEBABOOOM! di mana mana.

2)Ish, test kuih raya tu siang ke malam? Hang ni biar cover bebetul sket.(Mintak ampun lagi sekali sbb meng KEBABOOM disitew)

3)Kalau Warlord datang rumah beri kacang goreng kan? Warlord request 10kg sekali makan. OK? Boleh?

XD

Days said...

iffat: yes mr iffat saya memang adik.jadi tahun nih duit raye double la heh? heheh

Days said...

bro: xde hal la bro.xsimpan dalam hati.malam la test kuih raya tu tp kalo siang pedehal sgt.keistimewaan perempuan tu..hehe.warlord dtg dlu baru tau dpt ke tak seploh kg tu ..eh bukan ari tu kate nak diet ke.mane leh makan kacang byk2 heheheheh