Saturday, July 11, 2009

48 JAM LAGI..SABAR HEH..!

berharap..agar semua yang di rancang berjalan lancar..

hari isnin..cepat sikit datang boleh tak ..saya tak sabar nak senyum riang ni

saya tak sabar nak tengok satu muka yang boleh bikin ceria seluruh jiwa

tak sabar nak tengok sebuah senyum yang boleh buat tidur saya lena

dan tak sabar nak dengar gelak riang yang boleh buat saya bengang tapi

tenteram..

haish..~! sabar hati..sabar jiwa..sabar...48jam je lagi..kalau

3bulan boleh sabar takkan 2hari tak boleh kan?..

4 comments:

~ aaWa ~ said...

haha nieh msti kes xsbar sbar nk b'jumpa dgn shinchan2 dkat skolah ko kan?haha..slamat b'jaye ok!huhu..lau ape2 ko bg hentukan kepala berpusing pusing..haha..ko nak jd Cikgu Yoshinaga ke Ckgu Matsuzaka?haha..

Dashing Days said...

aku nak jadi pengetua tu hahahaha..aish..harap aku xgarang muaahahahaa

~ aaWa ~ said...

haha nnt ko kna buat muke gangster pencen au..haha bru nmpk cam pngetua tuh..haha..
moga2 ko mnempuhi hdup practical scare aman damai n praktikal..haha..

Dashing Days said...

ishk..ayat maawa dh berbunyi cm ayat haiya!!! *amaze*