Thursday, July 2, 2009

SATU HARI MACAM-MACAM CERITA..

LOST ONE OF MY COUSINS- AL-FATIHAH..to arwahyahamah zila..sudden death..mati dalam tidur..puncanya? nada..tiada..hanya sudah begitu janji dia dengan ALLAH pencipta yang maha ESA..Kematian yang kedua untuk tahun ini buat keluarga belah mama..U_U
Tak boleh pergi sebab jauh dan err..tak tahu jalan(aku memang failure dalam bab hapalan jalan nih)..hanya mampu sedekah kan al fatihah..buat yang terbace atau sengaja bacer this entri ..mintak tolong sedekahkan fatihah kat my cousin heh…moga dia aman kat sana..

SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN SERI GOMBAK – akan ingat nama nih by heart start from today..*sambil termenung di tepi jendela (cliché gile) mengenangkan naseb bakal-bakal murid yang akan aku ajar..secara semi pro nye..hurm..harap aku tidak makin menambahkan dosa yang sedia ada dengan mengajar ajaran sesat..harapan yang lain…moga bakal anak murid aku berjaya faham,menguasai,mengetahui,tahu sikit-sikit..ade idea la jugak tentang apa itu bahasa inggeris..Well my dear...English is everything in this world nowadays...u must learn about it or else u might be outdated or left out from your own society…*tengah bayangkan datin-datin bimbo yang try sehabes boleh untuk bertutur dalam bahasa inggeris tetapi kedengaran seperti bahasa Portugal..naluri seorang pendidik aku tidak akan benarkan kamu semua menjadi atau kelihatan atau tergolong dalam kelompok bimbo itu..insyaALLAH..

BEST BUDDIES – Dinan and cik na berserta aimi (kakak kpd dinan) buat lawatan SETENGAH JAM di HELL pada hari ini..*sumpah rase macam budak sekolah menengah rendah time nih..sebab err ade lak visit-visit nih..seriyes cam skolah asrama ..Thanxs sebab susah –susah je harungi hutan-hutan semulajadi yang menarik hati untuk ziarah aku yang kengkonon nye busy kalah perdana menteri nih…and..CONGRATS!!!
sebab jadi pelawat pertama untuk tahun 2009 ini !!!
*gler ah xfaymes sebab dah masuk bulan 7 baru ade orang nak lawat…

Nota kaki untuk Dinan.. arigato na! untuk shawls yang gorgeous itu..nanti aku mms gambar aku time di dalam kelas dengan anak-anak murid sambil memakai shawls pemberian kamu itu..kekire aku mengajar bawak kamu sekali la..hah kan dah rugi tak letak cctv dekat shawls tu ! Doakan aku tak terkantoi katak yea time sesi mengambil gambar itu berlangsung ..eh xpe nanti aku khatamkan buku peraturan mengajar …nak carik ade tak die tulis tentang kesalahan mengambil gambar time mengajar huuuu…

Nota tepi untuk CIKNa..terima kaseh dengan ingatan dekat dimata dekat dihati tu..amboi dah kat ijok xlangsung nak roger-roger aku..jangan risau ah ..kan aku dah janji ritu aku takkan pegi umah kau secara rahsia lagi dah and takkan pakse kau buat nasi goreng lagi..jadi lepas nih ade kat ijok msg r aku leh aku bawak kau g jenjalan dekat……..HELL..amacam menarik x?

Untuk korang yang akan menempuhi semester baru kat KB nanti..GUD LUCK..!!!! jage diri bebaik,solat jangan tinggal,belajar lah dengan bersungguh-sungguh..jangan hampakan harapan mak bapak di kampung halaman*series dialog di atas terhasil akibat dari pengaruh tv yang terlampau..

p/s: akhir kalam..buat dinan..cikna and Juliana…tolong jangan rindu aku hahahahahhahahahahahaha

5 comments:

~ aaWa ~ said...

im sorry to hear bout ur cousin..moga arwah tenang shj..

[-d0nuTku yG peTak-] said...

sedih2... al-fatihah~

kunang kunang said...

failure dalam menghapal jalan
mmg failure habeh
mari sedekah alfatihah.

Days said...

thnx u guys ^_^

tuween u noe me..dari ingt jalan baik ingt lyrics lagu hahaha

kunang kunang said...

haha
baik ingat zikrullah
dari hapal lagu
ahaks!
hamek kau selepuk
hahahaha