Saturday, March 14, 2009

Home of Malaysian

KAMI d hiruk's...!!!!

dengan Leslie yg seksi menari ..dan
tak mau lepaskan pedang samurai
beliau tu ..nyaris x kene idung aku
pedang tu ..




with pakcik zharul err yang
tak mengenakan samping tapi cukup untuk
kelihatan seperti pengantin dengan baju melayu beliau yang mengerlip tu




ticket yg menarik tetapi tidak mpunyai sebarang tuah ..cesss



tarian zapin yang catchy hahahaha..
walaupon disajikan dkala aku tengah sleepy





tarian kipas dari classmate yg satu2 nye berbangse cine

cute sungguh amoi ni mlam tu..

miera ditimpa musibah di kaki ,sewaktu diri dh kelihatan vogue
berseri..
naseb kat kaki leh cover lagi


with ciwik yg anggun bersongket
first time die dress up cenggini
okeyh beliau kelihatun cute kan? berseri2 lagi haha

dengan ciwak lagi..
pedulikan kami...aku hanya mahu pamerkan
pintu gerbang cute dibelakang kami tu
err..sudah mula berangan nak buat pintu macam tu
time wedding nanti....
eh..eh..sape laks nak kawen lagi ni?
not me..obviously...!!




p/s: untuk dinan..aku dh bg evidence bukan
aku yang menari riang malam tu
sesungguh nya aku xkan pamerkan
keburukkan diri sendiri malam tu heheh
sekian terima kasih..

No comments: