Saturday, March 28, 2009

Syndrome Malas yg Istiqamah

bile aku x buat sebarang keje
aku boring and asyik nak buat taik mate
now keje dh mnimbun kat meje
aku mcm buat-buat lupe..

wahai jiwa yg malas
tolong la jgn culas..


Lesson plan ade 3 still baru siap 2
Material adaptation ade keje stil xusik pape
Class opah kene present still xready mane
class Pengajian Malaysia xyah cerita..memang xbukak buku lgsg jwbnye..
naseb class volleyball aku xyah nak selak buke semua
main je smpai ibu jari hilang deria


wahai jiwa yg malas..
tolang lah bg aku sedikit belas
jgn dera aku yg malas
nanti kite semua terkandas...


entri leh post smpai 3 dlm mase sejam
buat lesson plan nak siapkan 3 dlm mase er...48jam?









p/s: kenapa aku rasekan yg membebel dlm blog lg best dr buat
lesson ?
aku akan jadi cikgu ke jadi blogger nih ?
confuse soul...~


No comments: