Wednesday, June 16, 2010

I HEART YOU HEART.

lately.aku selalu gado dengan mr liebchen.maksud gaduh di sini ialah.aku je yang emosi.yang mengamuk.yang touching.yang menanges di akhirnye,manakala mr liebchen.si kekasih hati yang tabah itu.hanya mendengar.dan mendengar.memujuk.letih pujuk.dia diam.sampai la aku perasan yang "ouh gosh! aku dah kecik kan hati manusia yang susah nak di pujuk ini..! "
mungkin gado sebab time cuti nih tak jumpe langsung.die busy keje .aku busy tak de keje. so tu la ter jadi nye perang-perang kecil-kecilan.bile perang macam nih.aku je poyo sorang-sorang kecik ati.mr liebchen.kadang-kadang je perasan aku kecik ati.sumpah beliau sangat tenang macam air di muara kan orang nye?
sampai aku kalau tengah merajuk.takde feedback langsung dari dia.aku terpakse bagi tau yang aku tengah merajuk.tak ke rase macam pasir letak garam je perasaan tu.kene bagi notis dulu kat dia tentang merajuk aku nih.hishh..
tapi somehow.dia manage untuk buat merajuk tu hilang dan aku yang muke sulking macam itik tak dapat makan mekdi tu terus boleh senyum siap ketawa riang lagi.
perempuan suke merajuk.tu fakta.aku merajuk hampir setiap ari.rekod tak merajuk paling lama 2hari.tu paling lama.pasal pe merajuk?
pasal mende bodoh pon jadi juga nak merajuk.seperti.aku nak shopping tapi mr liebchen tak bagi.dan mr liebchen ejek aku salah cakap atau salah sebut seperti .nak cakap kayak.aku sebut dayak.hah lepas tu dia punye gelak.boleh buat muncung aku panjang sedepa.nak sidai carpet kat muncung aku tu pon tade hal punye.hishh

sebab tu.aku dengan beliau bukan dengan brad pitt sekarang nih.sebab mungkin brad pitt hanya sweet talker.bukan macam mr liecbhen.ayat langsung la tak manes.romantic pon tidak la sangat.tapi.beliau adelah manusia yang boleh natural kan semua jenisan Ph kat mood aku nih.
sebab tu.setiap kali rase nak nanges.terus pegi call dia.lepas tu buat hal . tak cakap pon nanges je lebih-lebih.sampai kadang-kadang dengar bunyi hingus je.sengal!
tapi normally.time nanges je carik shoulder to cry tu.time happy.tak pulak carik dia ketawa-ketawa.hishh..



p/s: bila entri aku pasal buah ati tu tanda nye.aku tak jumpe die lebih 3minggu dah nih.


p/s: handphone aku ilang..berita buruk untuk hari semalam.berita baik? dapat blue bear celcom
mak aku cakap aku adelah watak budak kecil dalam badan orang umur 24 tahun.tu pujian ke ape heh?

6 comments:

zai said...

hahhah tu mak ko kata ko immature la tu wakakak mmg orang2 makin berumur behave mcm bdk2 kut

Days said...

zai: cess mane ade bhave cm budak2 dh innate la mende nih.dr lahir kot hee

Reen said...

alaaa
so sweet!
hah!
ko kene hargai tuh!
weh, mane leh majuk slalu dah!
ko nak kawen ke tak?
kalo nak kawen jgn majuk slalu dah taw taw!
haahhaha

Days said...

reen: nak nak hehe tp lambat lagi.so leh majuk lagi weyh heheheh

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

hai taiko budak sekolah yg berada di dalam tubuh seorang cikguru..apkhabar..hahaha

Days said...

iffat: weyh sejak bile orang ade name baru nih? ishkkk..eh dh dengar la ruqyah tu..nanti cite! hee