Tuesday, June 22, 2010

MANA NAK SOROK MUKA? DALAM BAJU MUAT KE?

pernah tak salah hantar message kat orang? aku penah.baru je.ahad ari tu.aku salah hanta message kat orang.aku nak hantar message kat mr liebchen.tapi terhantar dekat kawan baik aku sendiri.message tu sumpah memang bukan di tujukan kat kawan baik aku tu.unless kalau aku lesbian.tapi memang semua orang tau.sex orientation aku straight dan aku tak pernah berperwatakan lesbian selama nih.jadi memang sah aku tersalah anta message.message untuk buah ati.sangat berbeza dengan message untuk kawan sejati.jadi memang aku takde point langsung untuk defend diri sendiri ..dengan mengaku mahu bermanja dengan kawan baik di pagi ahad yang mulia.takde takde.satu reason pon tak leh gune.tak rigid.tak rational.tak leh tutup malu kat muke....!
bile aku reply message mr liebchen.then tiada message balas dari die.aku ingat dia malas nak kacau aku membute pada pagi ahad yang mulia.dan aku.memang tido lena sangat.sebab tidak ade sebarang message yang boleh menganggu gugat mimpi indah aku bersama bradpitt.tapi.bile aku bangun.dapat message dari kawan baik aku.yang berbunyi cenggini

" babe.kau salah anta message la.try kau check balik.."

terus aku rase nak pegi jumpe mak aku dan merayu dengan bersungguh ..mintak die masukkan balik aku kat dalam perut.sumpah malu.mane aku nak letak muke aku? pucat biru.tahan malu.demmit~!
malam tu . aku cerita dekat mr liebchen.dan bukan simpati yang aku dapat.hanya gelak tawa macam nak mintak penerajang je yang kedengaran.hishhh..
lepas nih.aku malas dah nak message mr liebchen.kalau message pon aku nak guna bahasa baku.amek kau.tak paham pegi beli kamus dewan edisi ke 4. kalau tak paham jugak padan muke! pembuli macam nih tak leh bagi muke..!!! naseb gua sayang kat lu.kalo takk...dah aku malas dah nak jadi jiwang.start dari kes salah anta message nih aku lebih berhati-hati di mase depan.





p/s: sampai sekarang aku tak reply message kawan aku tu.malu aku nih tak reti nak ilang...


p/s: dinan...kalo ko bace entri nih.humph..i love u too btw heeehee..past is past heh heh? kalo kite pegi tengok eclipse sok lusa.ko jangan cakap ape-ape heh.aku takot tak sempat tengok edward aku lari balik umah dah.huuuuuu

14 comments:

Syue said...

tau takpee. malu la klu salah anta msg. rasa mcm..arghh, tknk hidup dah. ahhahahaa~

Days said...

syue: hehehe.tu ah pasal.xtau dh nak letak mane muke nih hee

zai said...

hahahaa
malu weh sumpah, kalo boleh mmg takmo jumpa org yg tersalah hantar msg tu...if jumpa pun mesti kena perli gila ahh.

perut mak ko kosong lagi ke ko nak masuk tu

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

ape kesss nak malu..waahahah...tapi takut kantoi tu biasa...lelaki kan...ahahahah...berpusing2 memberi alasan..hahahaha

senandung semalam said...

penah2...
mlu gle kentang r...
hehehhee...
da la ckp bnde ngarut...
aoiyai....

Reen said...

hahahahahahaahahahhaha
aku pon nak tumpang gelak gak!
hahahahahahahahahaha
weh eclipse tuh nak kuar dah ehh?

Days said...

zai: kosong weyh perut mak aku.tp skang nih yg jd penghalang adelah faktor muat ke x je nak masuk balik tu heee

Days said...

iffat: sebab perempuan nih sifat pemalu die tinggi mcm hape nth hee.

Days said...

senandung semlam: mende mengarut less sikit die nye malu.mende jiwang karat lagi bgande malu die haihlaaa huuuu

Days said...

reen: weyh ko gelakkan aku jugak hisshh.smpai ati huuu.haah bulan july.nak tgk ngn aku meh la dtg cnie.aku blnje hee

Hairil Rizal said...

Hehe.. kelaka, kelaka.

Tk penah tersilap anta sms tapi tersilap call tu byk gakle.. Hancuss!

Days said...

hairil rizal: ouh yang silap cal tu pon byk kali jugak tu heee

Shey Lokman™ said...

sorok bwh katil~ ngee

Days said...

shey: dh try dh hehe.tp kalo kuar pegi jalan mcm mane eh.nak bawak katil skali ke nih hehee