Saturday, February 6, 2010

BFF @ NEW CITY


bff till mati.





trivia:

-pegi KB dengan rebel walau tau aku tak cuti pon time hari wilayah..

-aku g kb..bawak beg besar yg berisikan bantal busuk kaler merah je dan di gelakkan secara gedik oleh kastam yg timbang dan check beg..aku jeling maut kat kastam tu sambil bagi signal telepati berbunyi begini:
" naseb aku tak bawak ganja la jantan gedik"

-berat luggage mase pegi 3.3 kg je..boleh angkat gune ibu jari.anak sedare aku lahir pon lebih 3kilo.

-berat luggage mase balik..8.5kg..dan di gelakkan secara jemaah oleh rakan-rakan tersayang..
pencapaian sebanyak 5 kilo itu ternyata tak beri ape-ape kesan buat mereka..DEM..!


-aku pegi KB hanya beli pesanan tudung latest utk adik aku.aku tkujat..tudung harga 70henget.tinggi sungguh nilai menutup aurat secara phewit phewit dan tak termaktub dalam kitab nih rupenye kan?


-aku g KB lepak tepi pantai.telepon mak sambil merenung jauh di garisan antara langit dan bumi.terasa macam fasha sandha dalam cerita drama melayu pula ketika itu

-aku g kb hanya untuk tidur lambat dan makan banyak serta bergossips dan bergurau senda dengan BFF terchenta ..mende yg bak kate mr liebchen boleh dilakukan di area lembah kelang sahaja..


-duduk tepi laut termenung buat aku lupe yang aku tengah marah dan bengang kat gorgon dan ibu ketam secara harmoni.


-balik HELL dengan langkah kaki yang berat.







p/s: dinan..dart..cikna..ecah..Arigato na..untuk moments indah kat KB aritu..lenkali bawak la aku makan ikan keli besar lengan aku nih lagi..aku memang heart ikan keli..nampak sexy :)

dinan..aku still xcaye kau orang kelantan sampai sekarang..walau pon kau jengil-jengil mata time aku sengih-sengih dengar kau kecek klate..tak jadi la..tak true la HAHAHAHA..
klate celup la mu nih heeeee




































6 comments:

kunang kunang said...

gua jeles gua jeles haha

Days said...

bFF:nanti kite g singapore gua tempek gmbar kat cnie bg deyal plak jeles ok?

kunang kunang said...

hahaha baik BFF !

Days said...

bff: macam nih baru bff gua hee

B L O G D E T said...

best tuu travel ngan bff ea... ;D

Days said...

funfab: tu la pasal..jalan2 sambil gossip-gossips hee