Sunday, February 21, 2010

NUFFNANG AKU DAH MATI.

Dengan ini saya.tuan milik kekal blog purpinke yang mempunyai url blog yang panjang macam karangan bak kate seorang penerjah loser ..mahu declare NUFFNANG saya dah tido dan mati secara akrobatik sejak dari semalam.yeaaa..walau pon saya rase diri sendiri loser kerana dari semalam dia tak bangun-bangun dan saya tidak pula memberi dia makan ubat tido sebanyak 3botol tapi tetap juga nak tido.penat saya gertak mengunakan taktik perang secara yahudi yang tidak adil sentiasa.tapi tetap dia tak mau bangun.takpelah . tak heran.boleh blah.yea saya sedikit emosi.dah la saya nak balik esok.ke tempat yang tumbuhan pon idup main-main mati segan ya rabbi.dan kat citu wifi macam siput sedut beranak secara pembedahan kerana melahirkan anak sulung ..still NUFFNANG yang egois ini tidak mahu bangun.go to hell la kamu.kalau esok lusa saya bolayan blog sendiri anggap saja saya give up untuk seminggu.seminggu je sebab khamis depan saya balik umah balik.tak tahan duduk tempat yang kucar kacirkan hati macam HELL tu.oklah nak sambung blogwalking.sebab saya percaya blog orang lain NUFFNANG dia tak kamikaze macam NUFF saya yang egois ekot perangai kawan2 tuan die kot ntah la.till then.bai.








p/s: "emosi itu adalah jati diri" -syahira,womanizer times NY


6 comments:

Berd said...

nuff ko bnci tgk muke ko kot. wakaka
satu lg. penerjah kacak la. bkn loser. ekeke

Days said...

berd: aku takleh sebut ayt kacak..allergic..nanti muntah...loser je leh sebut...huuuuu

Nor Hayati B. said...

nuffnang saya pon da lama tido..
da mati la tu agaknya..
amacam nak menghidupkan ia kembali??wakakaka!!

Days said...

nurhayati: muahaha..nseb ade genggggg huuu

Yatre Hayati said...

maybe dia baru class ngan awek dia..sebb tuh dia perlukan rehat..

Days said...

yatre: sejak bile nuff tu bercinta tanpa izin aku nih? cess derhaka punye nuff hee