Friday, February 19, 2010

YARIBBBBBBAAAAA =)


malas nak cite byk.yg penting aku MENANG main game
tembak-tembak kalahkan NAFIS.yaribbbbbaaaa.
hepi.hepi.best.best. =)






p/s: info tambahan : nafis tu anak sdare aku.umo die 10 tahun.sekolah darjah4.

p/s: senapang tu berat.hantu dalam game tu pulak liat nak mati.kene tembak byk kali.dasar ahlil neraka huh~!

p/s: bgn tido pagi td.tgn aku lenguh sangat-sangat.memang tak leh jadi askar.stamina? TAKDE.

__I^^^^I-O *down*

11 comments:

FaTiN said...

nak main tembak-tembak jugak !

Dashing Days said...

fatin: meh kite men tembak-tembak.menang kene blanje muahahah

hans said...

hahahhahah
best kut main benda ni
sedar tak sedar duit aku cepat habis main game macam tu
hahaha

Dashing Days said...

hans: tau xpe.nak tmbak vampire yg nyawe liat tu cost be bout RM 5 demm hee

BeaN MorENo said...

jom lawan...amacam ada beran???

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

arcade game~
besh~

Dashing Days said...

bean: no hal ..bile dan di mana? hhahaha

Dashing Days said...

deathwish:besh gilak hee..meh kite men kat arcade game jom..=)

hans said...

hahahaha
tu ku malas main tu
kadang2 jer

Dashing Days said...

hans: ni kes sbb layan kehendak anak sdare.kalo tak ..lalu tmpt game pon jarang hee

hans said...

hahaha
lebih kurang la situasi nya