Sunday, February 28, 2010

CUBAAN BUAT-BUAT SIBUK KAN DIRI TIDAK BERJAYA SAMA SEKALI

nampak nya..balik umah weekend nih tidak membuah kan sebarang hasil yang produktif.

-keje malaysian literature? = TAK SIAP !! anta ari? selasa...mampos aku kene bambu dengan FB nanti nih..tapi aku dah biase dengar die jerit dalam class..

"WHAT IS THE BULLSHIT dat all of u trying to do here? "
eleh ..main-main ngan taik lak..najis tu ...kotor la..aiseyhh....! -_-''

jawab dalam hati

"no shitto la madam.just a few rubbish words of thought je..."
hanya dalam hati.tak mau aku kene bebel sampai abes klass atas keberaniaan yang ntah datang dari mana nih ..


-keje Survey prosetitute..err tak survey prose forms and poetry = TAK SIAP ..walaupon jadi group 1st yg present.hati kering.ape boleh buat kan? mampos kene maki dan bebel ngan KAK NINI nih.alah..look like i care? bring it on babeh..aku sumbat tinger dengar lagu TILU awal-awal..heh.ko cakap la ape pon aku sure akan kekalkan expression muke tersenyum.yang tak berbelah bahagi nih.


-keje passive construction? alah lambat lagi nak kene present.tapi err..untuk tidak di cop loser ade jugak la material untuk bahan lawak jenaka time present nanti yang telah di jumpai huuu
*construction? bunyi macam aku amik engineering pulak.huh!


-keje..keje..keje....errr dah takde keje dah.tu je.kalo banyak pon tak siap juga buat pe yea? hee




TAPI..ade la satu dua keje yang tidap boleh di label sebagai produktif tapi telah berjaya di siapkan oleh aku dengan penuh perasaan istiqamah hehehe


-download ost BOYS OVER FLOWERS = semua dah aku simpan elok-elok dalam mp3.senang kalo nak humming time boring.

-update purpinkle.= WAJIB

-blogwalking sambil gossiping = perlu.sebab boleh menambahkan kawan.dan tak ketinggalan lawan.yg bernama Loser.

-carik gambar gun jun pyo untuk buat bekal kalo angau.dan lantas di lantik menjadi wallpaper of the week di laptop

-membuat list panjang tentang ape yang nak di beli time next vacation on march nanti.=)

-mengambil tau perkembangan dunia seni dengan menelaah di OH bulan.!






p/s: tersenyum sendiri bila kenangkan akan ponteng class sebanyak 2hari berturut-turut di awal bulan march nanti..=)

4 comments:

Nor Hayati B. said...

samala kita byk keja..

apa2 pon good luck!!

nape nak ponteng?? :)

Days said...

yati: pegi holiday dengan family heee tu yg ponteng tu..=)

btw yati tadi aku g shah alam hee..ghase cm nak jerit name kau je hahaha

Berd said...

keje sekolah ko tak wt.
sibok nk brgosip plak.
mmg loser btol.

pi bce buku nuh!

Days said...

ustat L: ko nye keje sekolah dh siap ke nih ? sibuk keje aku huh!