Friday, February 26, 2010

GAMBAR TANPA WAJAH


aku paling suka amik gambar shadow.
sampai teruk kene perli dengan member sendiri.
" argh kau kalo nak amik gambar ..mesti gambar bayang-bayang je..bukan nye muke orang"
takpe beb..aku redha -_-''
*korang yg tak tau nilai seni...aku lagi kene..aiseyhh*








err..kasut? yea kasut yang seksa kan kaki.
tak tinggi pon tp boleh buat cramp kaki tiap -tiap malam
dem~!













takde motif...




melihat gambar-gambar tanpa wajah di atas jelas la disini bahawasanya saya humphh..
ok memang tak suke amek gmbar muke orang..takkudos ah !









p/s: SALAM MAULIDUR RASUL utk semua. =)






6 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

comel sungguh~

=]


P/S : Terima kasih sudi singgah blog Zara.
http://shafaza-zara.blogspot.com/

Dashing Days said...

LORD ZARA: welcome..eh thnxs jugak sudi jenguk cniee hee

sayaBerd said...

haha.
wt abes bateri kamera je ko ni.
ekeke

Dashing Days said...

ustat L: muahahahaa baru kau tahu aku suke abeskan bateri cam hee

ahleng ariKen said...

cool!
bgus2!
suka3!

atas skali tu menarik :D

Dashing Days said...

ahleng: uish org pakai camera biase je..hehee lomo tak usik pon hee..eh ajar la pakai lomo..tidak expert nih hee