Thursday, February 4, 2010

PUTUS ASA?

aku tak pernah rase putus asa.
aku jatuh sambil tercedera
banyak kali sampai tak rasa apa
aku bangun tanpa ada satu perkataan putus asa.
tapi bila kau cakap kau putus asa.
entah dekat aku atau dekat sape
aku tetap terasa

putus asa ayat paling busuk
dan aku tak pernah suka
walau definition putus asa yang kau kata
uncertain dan entah untuk sapa
tetap akhirnya aku terasa




kalau aku tak pernah dan tak akan pernah putus asa
dengan kau dengan dia dan dengan semua.
kenapa aku kene dengar perkataan putus asa???





p/s: perlu kembali ke sarang.aku tak tahan dengan dunia luar.

4 comments:

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

ades ko ni
ape motif ko wat blog blackout nih?
penat aku nak klik2~

ko putus asa ape sampai jadi gini~

Dashing Days said...

ayu: aiseyh..blckout ke..sowey r..xde mase nak byr bil hehe putus asa ttg mende2 runcit je hee

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

sengal seh~
haaa~
baru ade lampooo~

Dashing Days said...

ayu: cahaya keimanan la tu kalo xsilap aku heee