Thursday, February 25, 2010

THURSDAY -_-''

hari nih..hari yang tidak berapa ceria.sebab?


1.dapat message dari kawan lama.kawan ke? ok lah... kawan sekelas lama.to be specific..musuh lama...
beliau kasanova 3rd class.dan bersifat poyo 24jam.tak senang aku dengan perangai
"saya lah mamat paling kacak di seluruh dunia "
dia tu, buat aku dengan dia tak berapa nak kawan pon.kalau la aku jahat busuk hati.dah lama aku letak kan brad pitt sebelah dia.mahu dia nanges dan bunuh diri.perasan sangattt..hambek kau.
ouh berbalik kepada message beliau tu..pagi tadi tido lena di ganggu oleh hp yang bergetaran hebat menandakan ada manusia yang tak de keje nak mengacau aku yang tengah tido lena sambil mimpi keluar jalan-jalan dengan brad pitt..terus tarik muka..memaki secara runcit di dalam hati.
bukak inbox.

" weyh bila kau nak jumpa aku keluar jalan-jalan.boleh kita talk2.hehehe"

terus aku kerut kening.bila masa aku BFF ngan dia smpai nak keluar jalan-jalan dan talk-talk.? dan apa yang nak di talk-talk kan since aku dengan dia tak pernah ada cerita yang happy-happy untuk di ceritakan melainkan kenangan ..cubaan aku membaling seketul buku log tepat ke kepala beliau? nice ke cerita itu untuk di talk-talk kan? respon terhadap message tu? DELETE....aku takde masa nak jadi friendly pada hari khamis nih.
dan mana dia dapat number hp aku? ahh..dasar loser !


lepas bangun tido dan jenguk purpinkle.aku keluar.carik makan.malam semalam tak makan.sibuk berangan sambil tengok cite boys over flower ulang sampai 3kali.time aku keluar pagar melangkah ke cafe..aku dirempuh oleh sorang NIGGAH yang tinggi sangat dari aku.dan berbadan tegap.Terus aku tarik muka.jeling tajam.ape aku kecik sangat ke sampai tak nampak? nak kene siku? *monolog dalam hati je nih*
agak nya mamat niggah tu tau aku tak puas ati dia terus berpaling dan

SORRY DARLING! ucap beliau dengan suara garau yang menyeram kan,sambil tersengih nampak gigi je muka tak berapa pasti....reaksi aku? muka pucat kaki melangkah cepat-cepat pegi cafe.demmm...! bile aku jadi awek dia? bila..? bila? tanya je kawan - kawan aku..bile masa aku declare dengan niggah nih? urghhh...tension.seriyes.confirm malam nih aku mimpi ngeri ..confirm....
i dunno kalau dia trying to be nice tapi darling? wakluuuuu..heh..!
aku allergic aku allergicccccccc ...........-_-''




p/s: ingat senang-senang ke leh panggil aku darling?

6 comments:

B L O G D E T said...

omg!mimpi ngeri tuu=larikkkk sekuat yg mungkin! ;D

Days said...

dexfab: tau tak pe..sumpah gugur jantung nih heee...eh kamu dh ok ke? xmau sedih2 ok? silent treatment dah bjaye kan? =)

Berd said...

hahaha.
darling dok wtpe?
sy lah brad pitt..

ekeke

Yatre Hayati said...

hahaha...sorry darling!!!

Days said...

ustat L : tpakse aku b'sabar dengan kamu yg masih belum baligh nih aishh

Days said...

yatre: huhuhuhuhu seram la dgn darling skang nih